LuxStyle لوکس استایل

راهنمای خرید ، مقالات ، کدهای تخفیف و فروش محصولات دنیای مد و زیبایی

LuxStyle لوکس استایل

راهنمای خرید ، مقالات ، کدهای تخفیف و فروش محصولات دنیای مد و زیبایی

LuxStyle لوکس استایل

معرفی جدید ترین محصولات، مقالات و راهنمای خرید و همچنین کدهای تخفیف خریدهای شگفت انگیز در دنیای مد و زیبایی LuxStyle

طبقه بندی موضوعی

تبلیغات

برای مشاهده محصولات بر روی تصویر مورد نظر کلیک نمایید

 

 

لباس مردانه
خرید لباس مردانه به ویژه خرید اینترنتی آن می‌تواند کار دشواری باشد، اگر قواعد آن را به درستی ندانید. دانستن این نکات برای انتخاب مدل و خرید انواع لباس مردانه مهم است.
با دقت خرید کنید: اگر یک مدل لباس مردانه خیلی خوب روی تن شما می‌نشیند، چند رنگ از آن را بخرید و یا سراغ مدل‌های مشابه بروید. مدل‌های ساده و بدون طرح پیراهن یا تی شرت مردانه کاربردی‌تر هستند. تا مطمئن نشده‌اید که یک لباس را واقعا می‌خواهید تگ‌ها را جدا نکنید.
رنگ‌هایی که دوست دارید را انتخاب کنید: رنگ‌های طبیعی معمولا برای هر فردی مناسب است. اگر در ست کردن رنگ‌ها چیره‌دست نیستید، بهتر است چند رنگ خاص مثل آبی، طوسی، سفید، مشکی و سبز را انتخاب کنید و انتخاب‌هایتان را به همان رنگ‌ها محدود کنید.

راهنمای سایز برای خرید لباس مردانه
اندازه گیری شلوار: برای خرید شلوار مردانه، اندازه گیری دور کمر، دور باسن و قد پا از بخش 
داخل شلوار ضروری است. می‌توانید از اندازه یکی از شلوارهایی که سایز شما است استفاده کنید، شلوار را روی یک سطح صاف پهن کنید و آن را اندازه بگیرید.
اندازه گیری پیراهن: برای خرید اینترنتی پیراهن مردانه، شما به اندازه دور کمر و دورسینه نیاز دارید. به این نکته توجه کنید که سایزبندی در یک پیراهن رسمی مردانه با یک پیراهن اسپرت می‌تواند متفاوت باشد.
اندازه‌گیری کت مردانه: برای خرید اینترنتی کت تک اسپرت یا رسمی مردانه، بهترین راه این است که مناسب‌ترین کت خود را روی یک سطح صاف پهن کنید و با دقت اندازه‌ها را به دست بیاورید. به این نکته توجه کنید که اندازه گیری برای فیت‌های مختلف کت تک یعنی اسلیم و معمولی متفاوت است.

خرید ست لباس مردانه بر اساس فصل
خرید اینترنتی لباس از یک فروشگاه آنلاین این امکان را به شما می‌دهد که لباس همه فصول را کنار هم و یکجا داشته باشید، هم در زمستان و هم در تابستان شما هم می‌توانید در یک فروشگاه اینترنتی سویشرت مردانه و کت و کاپشن را درکنار تی شرت و شلوارک مردانه داشته باشید. 
در هر فصل شما می‌توانید جدیدترین کالکشن‌های فصلی 200 برند معتبر را در دیجی استایل پیدا کنید و به روز لباس بپوشید. ست لباس مردانه خودتان را بر اساس فصل و موقعیت انتخاب کنید و تا در هر فصل هم لباس رسمی مناسب داشته باشید هم یک دست لباس اسپرت برای دورهمی‌های دوستانه و موقعیت‌های غیر رسمی.

خرید لباس مردانه برای موقعیت‌های مختلف؛ از رسمی تا روزمره
شاید فکر کنید لباس خریدن با آن همه تنوع طرح و رنگ‌های مختلف فقط برای زنان می‌تواند لذت بخش باشد. اما لذت خرید لباس مردانه جایی است که شما می‌توانید یک ست لباس مردانه را هم در جلسه کاری بپوشید، هم در یک بعدازظهر دوستانه و هم در یک دورهی آخر هفته. برای داشتن یک ست لباس این چنینی، تنها کافی است لباس‌های کلاسیک و ساده را انتخاب کنید، اگرچه انتخاب لباس بر اساس جدیدترین و خاص‌ترین ترندها می‌تواند ویژگی‌های منحصر به فرد شخصیتی شما را بهتر نشان دهد. 
رنگ‌های طوسی و سرمه‌ای برای کت و شلوار مردانه می‌توانند ایده‌آل و کاربردی باشند. چنین کت و شلواری را می‌توانید با کفش رسمی مردانه یا نیم بوت ست کنید و تیپ رسمی داشته باشید. یک کت تک اسپرت با رنگ‌های طوسی و سرمه‌ای را هم  با شلوار جین مردانه ست کنید و با یک استایل روزمره آماده موقعیت‌های نیمه رسمی شوید.
شلوار کتان مردانه از لباس‌های مورد علاقه اکثر آقایان است، آن را می‌توانید با یک پیراهن چهارخانه بپوشید و یک استایل اسپرت به سبک انگلیسی داشته باشید.